Täytyykö minun luoda tili, jotta voin tehdä ostoksen?
Sinun ei tarvitse luoda tiliä, jotta voit ostaa tuotteita. Luomalla tilin saat kuitenkin useita etuja. Näitä ovat esimerkiksi:
nopeampi maksaminen/tilausprosessi tallennettujen osoitetietojen ansiosta
tilauksen tilan näkeminen
tilauksen seurantatietojen näkeminen
aiempien tilausten näkeminen
mahdollisuus pyytää tai ladata nykyisten tai aiempien tilausten laskuja
tilikohtaiset erikoistarjoukset.
Kannattaa siis ehdottomasti käyttää pari minuuttia rekisteröitymiseen ja tilin luomiseen.
Olen unohtanut salasanani. Miten voin vaihtaa sen?
Salasanan vaihtaminen onnistuu seuraavalla tavalla:
Klikkaa Epsonin verkkokaupan etusivun oikeassa yläkulmassa olevaa kohtaa ”Kirjaudu sisään” tai klikkaa tästä.
Klikkaa ”UNOHDITKO SALASANASI?” -linkkiä.
\
- Anna rekisteröitymisen yhteydessä ilmoittamasi sähköpostiosoite Vaihda salasana -ponnahdusikkunassa.
\
Klikkaa Vaihda salasana -painiketta.
Tämän jälkeen saat sähköpostiviestin, jossa on lisäohjeita salasanan vaihtamiseksi.
Jos et saa Vaihda salasana -sähköpostilinkkiä 30 minuutin kuluessa:
Tarkista roskapostikansiosi siltä varalta, että viesti on päätynyt sinne.
Yritä uudelleen ja varmista, että käytät samaa sähköpostiosoitetta, jolla olet alun perin rekisteröitynyt.
Olen ReadyPrint-asiakas. Miten pääsen tililleni?
Varmista, että yrität kirjautua nimenomaan ReadyPrint-portaaliin. Pääset kirjautumaan ReadyPrint-portaaliin klikkaamalla tästä.
Miten saan muutettua sähköpostiosoitteeni?
Sähköpostiosoitteen muuttaminen onnistuu seuraavalla tavalla:
Kirjaudu tilillesi rekisteröidyllä sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi.
Tee toinen seuraavista:
Klikkaa (oikeassa yläkulmassa olevaa) Oma tili -valikkoa ja klikkaa sitten ”Päivitä sähköpostiosoite” -linkkiä.
Siirry kohdan Oma tili etusivulle ja klikkaa sitten ”Päivitä sähköposti” -linkkiä.
Anna uusi sähköpostiosoitteesi kenttiin ”Uusi sähköpostiosoite” ja ”Vahvista uusi sähköpostiosoite”.
Anna nykyinen salasanasi.
Paina Päivitä-painiketta.
Huomaa: kun olet vaihtanut sähköpostiosoitteesi, sinun on käytettävä jatkossa uutta sähköpostiosoitetta aina, kun kirjaudut Epsonin verkkokauppaan.
Miten saan vaihdettua rekisteröidyn puhelinnumeroni?
Puhelinnumeron päivittäminen onnistuu näin:
Kirjaudu tilillesi rekisteröidyllä sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi.
Tee toinen seuraavista:
Klikkaa (oikeassa yläkulmassa olevaa) Oma tili -valikkoa ja klikkaa sitten ”Päivitä henkilötiedot” -linkkiä.
Siirry kohdan Oma tili etusivulle ja klikkaa sitten ”Tilin tiedot” -kohdasta löytyvää ”Päivitä henkilötiedot” -linkkiä.
Anna uusi puhelinnumerosi ”Puhelin”-kenttään.
Paina Päivitä-painiketta.
Miten näen kaikki tilaukseni?
Nykyisten ja aiempien tilausten tarkasteleminen onnistuu näin:
Kirjaudu tilillesi rekisteröidyllä sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi.
Tee toinen seuraavista:
Klikkaa (oikeassa yläkulmassa olevaa) Oma tili -valikkoa ja klikkaa ”Tilaushistoria”-linkkiä tai
siirry kohdan Oma tili etusivulle ja klikkaa sitten ”Tilin tiedot” -kohdasta löytyvää ”Tilaushistoria”-linkkiä.
Klikkaa Tilaushistoria-sivulla haluamaasi tilausnumeroa tilauksen tarkempien tietojen näkemiseksi.
Miten saan muutettua nimeni?
Nimen päivittäminen onnistuu näin:
Kirjaudu tilillesi rekisteröidyllä sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi.
Tee toinen seuraavista:
Klikkaa (oikeassa yläkulmassa olevaa) Oma tili -valikkoa ja klikkaa sitten ”Päivitä henkilötiedot” -linkkiä.
Siirry kohdan Oma tili etusivulle ja klikkaa sitten ”Tilin tiedot” -kohdasta löytyvää ”Päivitä henkilötiedot” -linkkiä.
Täytä kentät ”Etunimi” ja ”Sukunimi”.
Paina Päivitä-painiketta.
Miten saan poistettua tilini tiedot?
Täytä alla olevasta linkistä avautuva lomake. Tietosuojavastaava ottaa sinuun yhteyttä, kun tietopyyntösi on toteutettu.
Mitä maksuvaihtoehtoja verkkokaupassa on käytössä?
Epson tarjoaa useita eri maksuvaihtoehtoja. Tällä hetkellä kassalla ovat valittavissa seuraavat maksutavat:
luotto-/pankkikorttimaksu
maksa myöhemmin Klarnalla
PayPal
Laskulla tai postiennakolla maksaminen eivät ole käytössä.