T080-mustekasettien yhteensopivuus tulostimien kanssa

Ilmoitus asiakkaille – T080-mustekasettien yhteensopivuus tulostimien kanssa

T080 (Kolibri) -mustekaseteissa tällä hetkellä käytetyn osan valmistuksen lopettamisen vuoksi Epsonin on täytynyt suunnitella mustekasetti uudelleen.

Mustekasetin uudelleensuunnittelun vuoksi seuraavat tulostinmallit eivät ehkä enää ole yhteensopivia näiden musteiden kanssa, ja tulostimeen on mahdollisesti asennettava laiteohjelmistopäivitys, jotta tulostin tunnistaa uudet uudelleensuunnitellut mustekasetit:

Jos sinulla on jokin edellä mainituista tulostinmalleista, tulostimen laiteohjelmisto on mahdollisesti päivitettävä sen mukaan, mikä laiteohjelmistoversio sinulla on käytössä. Tarkista alla olevasta luettelosta, mitkä laiteohjelmistoversiot on päivitettävä ja mitkä ei.

Tulostinmallien laiteohjelmistoversiot

Laiteohjelmistoversiot, jotka on päivitettäväLaiteohjelmistoversiot, joita ei tarvitse päivittää
Stylus Photo -tulostimen malli R265FR2167FR1372
FR2568FR2073
Stylus Photo -tulostimen malli R360AZ2968AZ1472
AZ236A
AZ176B
Stylus Photo -tulostimen malli RX560GU2067GU1472
GU2167GU0674
GU1168GU2885
GU2568GU2086
GU206A
GU096B

Miten voit selvittää tulostimesi laiteohjelmistoversion?

Esimerkkikuva:
Huomioitavaa: Tulostimen laiteohjelmistoversion tarkistaminen edellyttää, että kaikki kuusi mustekasettia on asennettu tulostimeen ja että niissä on mustetta.

Usein kysyttyä


Uuden aidon Epson-mustekasetin asentamisen jälkeen sain virheilmoituksen, että mustekasettia ei tunnisteta. Mitä minun pitäisi tehdä?Tämä tarkoittaa, että tulostimesi laiteohjelmisto on mahdollisesti päivitettävä. Tarkista tulostimesi laiteohjelmistoversio määrittääksesi, onko se päivitettävä (katso edellä annettuja ohjeita). Jos tulostimesi tarvitsee uuden laiteohjelmiston, ota yhteyttä Epsonin asiakaspalveluun.
Miksi uudet aidot Epson-musteet eivät enää toimi tulostimessani?Erään osan valmistuksen lopettamisen vuoksi Epsonin on täytynyt suunnitella nämä mustekasetit uudelleen.
Mustekasetin uudelleensuunnittelun vuoksi Epson Stylus Photo -tulostinmallit R265, R360 ja RX560 saattavat edellyttää laiteohjelmiston päivitystä.
Saanko tämän virheilmoituksen, jonka mukaan mustekasettia ei tunnisteta, myös myöhemmin, kun asennan mustekasetin?Et. Tulostimen laiteohjelmiston päivittämisen jälkeen sinun ei pitäisi saada tätä ilmoitusta mustekasettia asennettaessa. Saatat kuitenkin saada tämän ilmoituksen, kun mustekasetti on vaihdettava.
Jos näet mustekasetin asentamisen jälkeen ilmoituksen, jonka mukaan mustekasettia ei tunnisteta, mutta mustekasetti toimii oikein, vaihda kyseinen mustekasetti aitoon Epson-mustekasettiin. Tulostin ja mustekasetit toimivat tämän jälkeen normaalisti.
Mistä tiedän, onko mustekasettini yksi uusista uudelleensuunnitelluista mustekaseteista?Uusissa uudelleensuunnitelluissa mustekaseteissa on takaetikettiin merkitty tähti (*) tunnistamista varten.
Saanko edelleen varoituksia musteen loppumisesta, ennen kuin mustekasetti on kulunut loppuun?Mustekasetin uudelleensuunnittelun vuoksi et enää saa varoituksia musteen loppumisesta tilanvalvontaohjelmassa. Mustetasot voidaan kuitenkin edelleen tarkistaa ja niitä voidaan valvoa tilanvalvontaohjelmassa.
Mitä tapahtuu, kun mustekasetti on vaihdettava?Mustekasetin uudelleensuunnittelun vuoksi saatat nähdä tilanvalvontaohjelmassa seuraavan ilmoituksen, kun uusi mustekasetti on vaihdettava: ”Mustekasettia ei tunnisteta.” Vaihda tässä vaiheessa mustekasetti tavalliseen tapaan.
Vaikuttavatko nämä muutokset aidon Epson-musteen laatuun?Epson-musteen laatu ei muutu. Voit edelleen nauttia aidon Epson-musteen korkeasta laadusta ja luotettavuudesta.

Huolto ja tuki

Jos sinulla on muita kysymyksiä tai huolenaiheita, ota yhteyttä Epsonin asiakaspalveluun www.epson.fi/support sivuston kautta.