Digihessu huippulaatua kovalla ammattitaidolla ja Epsonin tulostimilla

Myymälämarkkinointimateriaaleja ja -suunnittelua vuodesta 2009

Myymälämarkkinointimateriaaleja ja -suunnittelua vuodesta 2009 lähtien tehnyt suomalainen Digihessu menestyy tarjoamalla korkeaa laatua ja ymmärtämällä asiakkaan tarpeita. Laadun takana ovat Epsonin suurkuvatulostimet sekä osaava ja omistautunut henkilökunta.

Myymälämarkkinointimateriaaleja ja -suunnittelua vuodesta 2009 lähtien tehnyt suomalainen Digihessu menestyy tarjoamalla korkeaa laatua ja ymmärtämällä asiakkaan tarpeita. Laadun takana ovat ensiluokkaiset laitteet sekä osaava ja omistautunut henkilökunta.

– Tuotteittemme laatu on meille kunnia-asia. Työntekijämme suhtautuvat työhön intohimoisesti ja yrityksessä testataankin paljon laitteiden eri asetuksia ja eri profiileja erilaisille materiaaleille, jotta lopputulos olisi paras mahdollinen, Digihessun toimitusjohtaja ja perustajajäsen Heikki Kuisma kertoo.

Laatuvaatimukset täyttävät Epsonin tulostimet ovat olleet osana Digihessun toimintaa jo vuosia. Epsonin tulostimia löytyy peräti viisi suurkuvatulostinta: Stylus Pro 9900, Stylus Pro 7900, Stylus Pro 9700, SureColor SC-S30600 ja SureColor SC-S50600. Lisäksi Epsonin väritarratulostin ColorWorks C3500 -tulostimella tuotetaan pakkaustarroja.

Hyvän laadun varmistamiseksi laitteet on pidettävä koko ajan hyvässä kunnossa ja digihessulaiset ovat olleet erittäin tyytyväisiä myös Epsonin huoltopalveluun, joka toimii saumattomasti ja nopeasti. Epsonin sivuilla olevat opasvideot yksinkertaisista huoltotoimista saavat myös kiitosta.

– Kun laitteet antavat mahdollisuuden ja osaava kaveri on käyttämässä niitä, niin syntyy hyvää jälkeä, Kuisma jatkaa.

Tehokasta toimintaa ja isoja hankkeita

Digihessu on työntekijöiden määrän puolesta pieni yritys, kolme ammattilaista pyörittää toimintaa paikan päällä. Suorituskykyinen ja nopea tekniikka mahdollistaa sen, että isotkin projektit onnistuvat pienellä porukalla. Yrityksellä on lisäksi hyvät alihankkijaverkostot kattaen muun muassa graafisen suunnittelun ja asennuksen, joten Digihessu pystyy tarjoamaan kokonaisvaltaista palvelua.

– Nykyinen tulostimien kokoonpano mahdollistaa, että voimme ottaa vastaan isojakin tilauksia, Kuisma kertoo.

Digihessun suurimpiin ja näkyvimpiin hankkeisiin lukeutuvat Sinebrychoffin tilauksesta tehdyt juomaosaston somisteet Espoon Leppävaarassa sijaitsevan kauppakeskus Sellon Citymarketiin sekä Helsingin keskustan Kampin K-Supermarketiin. Toinen Digihessun suuri hanke oli lähes tuhannelle myymälälle tehdyt Saarioisten Balanssi-valmisruokien lanseerauksessa käytetyt tuotetietolaput hintamerkintöjen ympärillä. Näistä hankkeista Digihessussa ollaan erityisen ylpeitä.

Myymälämarkkinoinnissa on mahdollista käyttää eri materiaaleja. Tulostus onnistuu esimerkiksi paperille, tarralle, polypropeeni-muoville. Digihessu tekee myymälämateriaalien lisäksi myös ajoneuvoteippauksia ja printtejä taidepuolelle. Jälkimmäisessä voidaan tulostaa kankaalle tai erikoispapereille, joita esimerkiksi Epsonilla on valikoimissaan. 

Kustannustehokasta markkinointia

Myymälämarkkinointi on kasvamassa Suomessa. Se on hyvä keino vaikuttaa kuluttajan ostopäätökseen paikan päällä. Myymälämarkkinointi on tärkeä työkalu täydentämään muuta markkinointiviestintää, kuluttajalle pitää kertoa myymälässä, mistä tuotteen löytää ja miksi juuri tiettyä tuotetta kannattaa ostaa.

Digihessu kohtaa kilpailua erityisesti Puolasta ja Baltian maista, joissa kustannukset ovat alhaisemmat. Digihessu vastaa hintapaineeseen tarjoamalla tinkimätöntä laatua ja kykenemällä vastaamaan asiakkaan tarpeisiin nopeasti.

– Materiaalit ovat parhaimmillaan saman viikon sisällä myymälöissä idean saamisesta, sanoo Kuisma.

Osaamiselle, laadulle ja markkinatuntemukselle on aina kysyntää kiristyvien hintapaineidenkin keskellä.

Taidepuolella Digigraphie-tulostusprosessi käyttöön

Digihessulla on taidetaustaa jo pitkältä ajalta. Yrityksen toiminta alkoi näyttelykuvien tekemisestä. Vaikka markkinointimateriaalit vastaavat suuresta osasta yrityksen toimintaa, ovat taideprojektit edelleen tärkeitä yritykselle ja alue, johon Digihessussa panostetaan.

Digihessu ottaa käyttöönsä Epsonin sertifioidun Digigraphie-tulostusprosessin, jonka avulla valokuva- ja kuvataiteilijat voivat tuottaa taideteoksistaan rajoitettuja eriä, joissa teoksen laatu, tarkkuus ja tyyli säilyvät alkuperäisen kaltaisina. Digigraphie-tulosteissa on valmistajan tiedot sisältävä leima, taiteilijan omakätinen signeeraus ja tunnistusta helpottava numerointi. Lisäksi Digigraphie-tulosteen mukana toimitetaan aitoustodistus. – Saamme lisätilaa hallimme toisesta kerroksesta tulostimille ja uusille viimeistelylaitteille. Olemmekin jo sopineet yhteystyöstä uuden kansainvälisen luontokuvalehden kanssa.